Sommarlov

Jaa nu är det snart här! :D Men det är lite ledsamt och läskigt att det är mitt sista sommarlov... Mitt allra sista sommarlov.
Nej nu börjar jag snart gråta.

... Men inte så länge för jag taggar sommarlov! :D
Hoppas hoppas hoppas att det blir Stockis.. Det skulle vara helt jävla underbart nice.
Hoppas.

Jag tror jag ska be lite till han där uppe innan jag somnar ikväll, det kanske hjälper mig lite i alla fall. På tal om sova, jag tror jag ska lägga mig nu. Jag ska ju trots allt upp tidigt imorgon för sista gången på länge. Plus att jag har drömt så härliga drömmar på sista tiden att det är nästan så att man längtar tills man får sova!
Haha jag skulle väl aldrig ha sagt det där, bara för det så kommer jag inte drömma i natt. Aja, jag får väl hoppas!

Hoppas hoppas hoppas..
/ S

Kommentarer
Postat av: evelina

får man fråga vad du drömmer om ? ;) haha!

Vi får försöka styra, men det blir svårt att hinna allting när alla jobbar osv, men vi kan försöka :)



haha tigg pengar !! :)

sommarlov is the shit!

2008-06-11 @ 18:04:10
URL: http://miiiniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0