DU kan vara päronpaj

Haha så himla go xD

Nationella provet idag, det gick faktiskt ganska bra, jag skrev en krönika om vad som påverkar ens liv, typ vad som gör att vårt liv ser ut som det gör :) MVG nästa då? Nej, skulle inte tro det, men man kan ju hoppas på ett VG i alla fall..

Jag orkar inte skriva så mycket, är sjukt trött efter både nationella, två timmar i köket och dans på det. Kommer typ svimma innan jag tagit mig till sängen, men först måste jag synkronisera min iPod eftersom att jag fick ny fresh musik på dansen idag - ganska niiiice, är less på min gamla.
Förövrigt, kul att man är helt trött och sen ska man helt plötsligt byta placeringar mitt i allt, hjärnan fick fan jobba på högvarv där. Och kul att jag är typ mobbad hela tiden, men jag antar att det blir så om man är Scar. Scar är elak.

Nej nu börjar jag ordbajsa - gud vilket fult ord förresten - Nej men vad säger ni, godnatt?
Peace

Kommentarer
Postat av: evelina

vi säger . du kan va PÄRONPAJ!

2008-11-13 @ 23:50:58
URL: http://epettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0