Grodan uppdaterar

Haha lördagskvällen visade sig ha många överraskningar. Ni vet att ibland har man såna där dagar när bara alla börjar prata med en, och man vet inte varför. Jag hade en sån dag idag.
dock är det inte alltid så trevligt, först höll jag typ på bli "våldtagen" på två våningar när jag skulle bära ut buffén, men inget mer med det, värre var det dock på McDonalds!!

Eriksson eller vad han nu hette, så himla retard kille, det är nästan synd om honom.. men han får skylla sig själv, för vilken normal person har denna raggningsreplik; Får jag knulla upp er eller vad?
nått sånt liknande sa han.. haha men det roligaste var ändå. "Du ser ut som en jävla groda", och
- gillar du mig?
- Neheeee
- Amen tror du jag gillar DIG eller?

Tredje som hände var på vasaplan, allas våran goaaa vasaplan! Men de var inte lika farliga, vi fick ju i alla fall tuggummin, och han fick ju en fin kock-mössa, plus att dom hängde ju tydligen med legenden eriksson - så jävla coolt! :P

hur som haver så är anställningsbeviset påskrivet och klart, så jag är nu officiellt anställd på två våningar som kock! Känns bara prima, som Magnus sa - ibland så trivs man, ibland inte - Och jag kan säga att jag trivs i alla fall! Är ju hur sköna människor som helst där, fin restaurang osv. osv.

Men nu blir det sängen :]
Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

öj det är här med du som fixar in mig där också!! ;)

2008-11-02 @ 16:16:20
URL: http://saeera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0