Grovrengöring

Det är vad man kan kalla det, jag har äntligen städat mitt rum ordentligt! Det innebär, dammsuga, dammtorka, byta på sängen osv. osv. Så nu är det rent fint och fräscht. Fixade även till lite med nya bilder på väggarna, eller ja, två - men det gör mycket! :)

Förövrigt så var jag sjukt trött imorse, jag höll på att missa busshållplatsen vid skolan för att jag sov som en stock på bussen. Läskigt. Samma sak hände när jag skulle åka hem, alltså jag lovar, en buss är typ mer effektiv än en sömntablett!

Haha, vem döper sin unge till Star? xD

Lite random sådär, nu borde jag läsa igenom svenskan, har ju som sagt nationella prov i fem timmar imorrn, och det vore nog bra att ta en titt genom häftet en sista gång.

Jag vet inte vad jag ska säga för att göra det bättre :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0