he he

kanske dags att kika in och skriva en truddelutt.

Det sög att jag missade multishowen och kommer att missa den, men det är smällar man får ta.

I alla fall så gick jag en stund på stan med mamma idag, och jag inhandlade en danströja till och en till såndär bolero eller vad fan det heter till baletten i alla fall. Jag köpte även en liten söt t-shirt till my sis, tror hon kommer passa asbra i den, om hon nu ens kommer gilla den... Men jag tror inte hon tackar nej till en gratis t-shirt! :)
Mamma bjöd även på middag idag - Nattöppet - Så jävla värt! Är fortfarande hur mätt som helst, och jag såg minsann många avundsjuka blickar på dansis när jag drog fram min gigantiska låda med mat he he.

nej nu ska jag ta mig ett stort fett glas med cola jaoo, och vänta på att hanna ska komma hit så vi kan se mirrors!
Have a nice friday JAOO
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0