sliteT

Lov är ju egentligen till för att man ska vila upp sig, men jag tror jag har gjort tvärt om, men vad gör det, det har varit riktigt kul!! Plus att det blir skönt med lite klirr i kassan :)

hur som helst gick det väldigt bra att jobba på två våningar igår, det är bara så förvirrande med nya arbetsplatser när man aldrig hittar någonstans eller saker som man behöver, men det gick rätt bra till slut. Jag skar mig inte som vissa andra i alla fall hehe ;D

Balder blev en hit också, trots att två nervösa flickor inte ville släppa loss fån början, men jag förstår ;D Jag hade i alla fall jätteroligt, så det måste göras om. Jag kände mig lite tråkig som inte ville göra något sen, men vi tar det en annan gång - när man inte ska jobba dagen efter!!

Nej nu ska jag nog bara ladda upp mig inför kvällens arbetspass på två våningar...
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0