Tittut

Måste bara skriva av mig hehehe...
Mycket har hänt på senaste tiden, så mycket att jag knappt kommer ihåg allt, men det har vart roligt i alla fall :D

Igår såg jag och Hannorna SAW V .. Så länge som jag har väntat på den! Dom flesta säer att den är dålig, men jag tycker den var bra, inte den bästa kanske, men riktigt bra i alla fall, och det är ju ändå upplagt för en sexa, eller vad säger ni?
Hoppas det kommer en till! Nu är det bara att vänta på att Harry Potter filmen ska komma ut snart, men det lär väl dröja år och dar innan den kommer!

Förövrigt säger jag bara att jag är inte lite taggad på ikväll (dans as usual) -  Hoppas vi inte blir besvikna bara tjejer ;) om ni förstår vad jag menar?

Nej nu ska jag ta tag i livet och göra lite skolarbete,
Peace out homies!

Kommentarer
Postat av: evelina

besvikelsen var stor iaf!! men jag blir knappt förvånad längre..

dans ikväll iaf, och sjuklingarna kommer samlas..! höhö

2008-11-26 @ 13:40:10
URL: http://epettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0