We own the night

Gårdagen var ändå sjukt rolig och galen.

Workshop i breakdance - eehh, vi säger inget mer om det va? ;)
Snyggaste vurpan ever - Det var sjukt roligt, jag skrattar fortfarande när jag tänker på det xD
Battle - Haha, Hanna blev lite missnöjd där tror jag :P
Dos Vånungs - God mat, för lite dans
@ Nadjas - Vi fick i alla fall en kompis, och vi kom på en ny dans.. Haha sjukt kul var det i alla fall!

Det var lördagen i kort. Idag har jag inte gjort mycket vettigt i alla fall, bara legat i min sköna sköna SKÖNA säng. Nämnde jag att den är skön?
Jag har i alla fall hunnit med att plugga lite svenska, bakat dumlekakor med syrran och övningskört. Kul att mamma tvingade mig att köra utan skylt!! :O

   

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0