Kraaaaas bak i benet!

Blandade känslor för denna dag, började hur bra som helst med workshop i modernt med en av dansarna i norrdans, tror hon hette Karen. Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuur kul som helst, var verkligen helt annorlunda mot för vad jag har dansat förut och verkligen jätte jätteroligt.

Sen kommer nu det tråkiga då. Klant-arsel ja lyckas ju sträcka mig!! Inte lite heller, det var typ det äckligaste jag vart med om. Jag satt i spagat (med mitt fela ben) och helst plötsligt kände jag bara hur det krasa till bak i vänstra låret nå så jävulskt och jag dunsade typ ner med rumpan i golvet. Först visste jag inte om jag hade sträckt mig eller om det bara var min höft eller något som hoppade till (har typ alltid haft som en låsning den där sista biten) men efter ett tag började jag känna att det var nog trots allt en sträckning. Det äckligaste som var då var att jag höll på svimma av det - för det tog typ på någon nerv också. Det började med att jag tappade nästan all hörsel, jag kom som i min egen bubbla och sen började det svartna framför ögonen på mig, men som tur var svimmade jag inte helt i alla fall! Men äckligt var det och nu haltar jag omkring som jag vet inte vad, och det lär inte bli någon dans för mig på ett tag, DET SUGER!

Bjuder på några bilder från norrdans-föreställningen från igår:



Inte skulle jag glömma dig cool-niklas! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0