Crazy week mafakkaaaaah

Efter en vecka på scandic har jag lyckats dra på mig vääääääärldens trötthet och ett chokladmjölkberoende.

Men jag klagar inte, det är hur roligt som helst där.
Galet folk.
Juden, Mazel tofdjhfghjfhggf (jag vet inte hur det stavas)
Moppepojken (29 år, ja)
Borgafjällkillen som inte kan mäta.
och sen ja... resten är väl halvt normala i alla fall.

Hur som helst, jag orkar inte gå in på detaljer, men jag har det bara gödans där i alla fall.

I all denna trötthet har jag annars vart ganska tråkig den här veckan kan jag tänka mig, jag har inte orkat någonting - inte satsat på danslektionerna heller för den delen. Illa det här! Men nu är det ju lov från dansen i två veckor - VÄLBEHÖVLIGT!

Dock måste jag få "skryta" om mitt och saras alster denna vecka. Jag gillar våran slide, snake, slide, snake fantasi - som resulterade i den här dansen.


Riktigt cool tycker jag. Haha, fast det gick inte som vi ville när vi skulle filma, vi var stressade (eller jag var stressad typ 7 min innan sista bussen gick hem)... och så var vi fett trötta! Men det får man lov att vara efter 5 timmars dans i sträck.. och med bara en tryffelkakebit i magen! Tack för den förresten.

Vet ni vad det roliga är, man skulle ju kunna förvänta sig ett jättelångt inlägg nu bara för att jag inte skrivit på typ 40 år, men jag måste nog göra er besvikna då - jag har inte haft något liv förutom praktiken och dansen.  Jag har inte ens hunnit kolla apa eller facebook eller någon annans blogg för den delen. Har inte rört datorn på fyra dagar, har inte sett ett enda TV-program. Jag har vart på praktiken, sen dansen, kommit hem, ätit och sen gått och lagt mig.

But I like it.
Om man slipper tröttheten.

Hané!
-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla coola brudar. fett cool dans.

2009-04-04 @ 20:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0