Dead and gone

... Niggas die every day, all over bullshit, dope, money dice game, ordinary hood shit

Jag har helt fastnat på den raden.
Varför fastnar låtar på hjärnan egentligen? Jag har aldrig fattat det. Jag är ju i och för sig ingen expert inom området hjärnan dårå, det kanske är därför jag inte förstår. Men det är ju nästan fascinerande. Hjärnan väljer att spela upp en låt om och om igen i tankarna. Även fast man kanske inte ens tycker om den, jag brukar oftast få låtar jag hatar (eller om jag ska uttrycka mig korrekt, tycker mindre om) på hjärnan, och aldrig de bra. Förutom den här gången då, den här låten är faktiskt rätt chill.

På tal om chill - det var riktigt jävla chill i köket idag. Typ ingenting att göra.. lalala, gå runt och städa alla bänkar typ för tredje gången. Till slut fick jag baka en kaka, eller ja - det kommer att bli två kakor! Gödans. Dock kommer de inte bli klar förrän imorrn, för det fanns inget socker, så jag kunde inte göra det godaste - krämen.

Och ja, jag kanske borde säga vad det är för kaka jag bakade (bakar?).
Norsk gulkaka - huuuuuuuuuuuuuuuuuur gott som helst! :D Du ska få smaka på onsdag Tessiegirrll.

Annars fick jag till och med göra två beställningar (av typ sex?) hahaa, det var verkligen dött i köket idag - på matlagningsfronten i alla fall. Annars var det rätt trevligt, med pizza, chips, karamellerna o allt :)

Nu hade jag tänkt ta tag i packningen igen och packa det sista... Jag är nästan lite nervös, hur fasen ska det gå att åka buss själv i typ 5-6 timmar? Kommer dö av uttråkning, men samtidigt tror jag att det kan vara skönt, om jag får sova lite.
Buss in my heart <3

-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: ellem

insåg att det var galet länge sen jag lämnade en kommentar här? why? I don´t know. Vet inte heller vad jag ska skriva...jo förresten, det var synd att du inte kunde komma och träna idag. Tycker ju om att se dig dansa. Btw, var gör du praktik?

2009-04-06 @ 23:12:59
URL: http://ellems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0