Flickan med självförtroendet

Alltså, ja. Vad finns det att säga om min syster? Ibland är det bara allt för roligt att vara med henne, om vi var lika gamla skulle jag lätt vara med henne jämt ;D

"Vågade han inte prata med snygga jag eller?"

Fest i hörnefors igen då. Som jag sagt förut, jag kommer aldrig mer gå på någon fest här i Hörnefors, första och sista gången förra gången ju, men jag kan erkänna att jag gick dit (utanför bara) - men bara för Lions skull ;D
Lika bra att jag inte gick in, musiken sög tydligen och alla var Stupfulla. Men vad kan man förvänta sig? Det är Hörnefors för bövelen. Det var i alla fall skönt med en promenad, och vi hade ju våra tre bodyguards med oss, så inget hände ;D

Förövrigt så var ju jag, Tess och Karro på bio igår. Riktigt trevligt, vi såg Män som hatar kvinnor. Förjävla bra film vill jag lova! Jag brukar inte vara så förtjust i svenska filmer, det är bara Beck och allt om min buske som duger då! Men den här var faktiskt bra, men riktigt hemsk! Jag tror speciellt att Karro tyckte det, haha söt.

Sen chillade vi både på waynes (där stekaaaarN med det tajta orangea linnet jobbade) och på max, där vi lekte gamla lekar. Kommer ni ihåg den där leken när man skulle gömma ett mynt i en av händerna, och så skulle man ha de på ett speciellt sätt... typ som en spindel, eller staketet - eller varför inte kammen och spegeln? Hur som helst så skulle man ju lista ut i vilken hand myntet var i. Man får typ nostalgi när man gör sånt där...
Inte för att jag vet vad nostalgi är, men det lät bra.
Kul var det i alla fall!

Imorrn är det tävling.
Fett nervös.

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0