fredag

Wild night out.

Shiiiiiiiet, alltså mycket har hänt den här kvällen, jag har typ svårt att smälta det. Dock inte bara bra grejer, men jag ska inte nämna så mkt om det dåliga förutom att det involverade lite krossat glas, lite blod, en bula eller två. Ja, ni kan väl dra slutsatserna själva.

Annars var det riktigt, riktigt roligt ute ikväll. Det var så himla roligt att träffa alla gamla goingar - vad har hänt egentligen? Saknar typ er...!! Jag blir ledsen bara jag tänker på det, haha. Men detta ska tas tag i kan jag känna.
Det var i alla fall som sagt trevligt att träffa alla igen och bara dansa loss (vilket inte gick så bra idag, vad händer sandra, vad händer?).

Jag måste även få nämna. Killen, han var SJUUUUUUUUUUUUUUUUKT duktig på dansa, han körde ticking vafan! Jag vill också kunna.
Haha och även, vad hände där mot slutet? People going nuts, volter hit och dit, och wooops vi drar en SPAGAT bara sådär. Med jeans. Med JEANS. Ja, jag säger ju det, han var sjuk!

Jag måste även tacka kära Evelina för att hon fixade det och kom till x3m - helt klart bäääeeeääst! :D

Även gubben på bussen var ju en favorit.
"och så far vi hem och knullar. Som alltid."

Nej, nu ska jag ta och försöka lägga mig om jag ska lyckas ta mig upp imorgon och sällskapa evskiiiii. se folk få stryk, det ska bli en.. upplevelse. Klarar inte av att se sånt som sagt!
hur som helst, godnatt! :D
-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kille var crazyyy !!

du missade en dag som var nice.. inte okej

hanie kom ju iaf !:O men inte en däckad bulle..

tänk jag sov 3 timmar.. krigare..

2009-04-26 @ 20:36:31
URL: http://epettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0