Jaså.

För att vara ärlig.
Efter 1½ vecka i fjällen så har jag typ vant av mig datorn helt och hållet. Jag märker det nu, det är inte ens roligt att sitta här, och jag förstår inte varför jag gör det heller. Efter en halvtimme är jag spyless, jag som kunde sitta framför datorn i timmar förut.

Men jag antar att det kommer tillbaka när min hjärna inser att vi är hemma i civilisationen igen. När jag får komma tillbaka till mina gamla rutiner.

På tal om gamla rutiner, det är dans imorrn!!
SÅÅÅÅÅÅÅ ROOOOOOOOOLIGT :D
Och gissa... jag tror att jag kan röra mig igen (= inga jävla överansträngningar).
Men vi får väl se imorrn :)
Jihaa, nu ska jag gitta.

Me and security ain't getting along
And when I got to the front they told me all of the tickets were gone
So just take me home where the mood is mellow
And the roses are thrown
M&M's are yellow
And the light bulbs around my mirror don't flicker
Everybody gets a nice autograph picture
One for you and one for your sister
Who had to work tonight but is an avid listener
Every songs a favorite song
And mikes don't feed back
All the reviewers say you need to go and see that
And everybody claps cuz everybody is pleased
Then they all take the stage and start performing for me
Like ha ha hahaha
Ha ha hahaha ha

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0