Lördag

Jag har minsann lite träningsvärk i mina lår. -jag skyller på en viss person som tvingar en att dansa så långt ner hela tiden, bara jobbigt i benen ;) Men ganska ruuuuuligt också.

Ja, sandra somnade på soffan igårkväll och har sovit där hela natten - bra jobbat!! haha
jag kunde inte fara till norrlandsmästerskapen heller, sugit sugit sugit. Men jag hörde att Ali vann sin match, och det verkade ha gått ganska snabbt också? Iaf, grattis mannen ;D

Men wazzzap partey people?
Själv har jag inte lyckats dra mig från soffan än, men det kommer. Borde gå och duscha och kanske göra mig redo litegrann för ikväll i alla fall. Fast jag ska ju inte träffa tessie förrän om några timmar, så jag har tid. Istället sitter jag och lyssnar på taggandfe musik. Synd julia, jag kommer vara din DJ ikväll - i alla fall om vi ska lyckas få igång lite dans, hehehe. :D

hihihihih, ni anar inte vad jag gör just u HAHA, will not tell you.

Nej, en lite taggande låt kan ni få, sen säger jag hejdå för ett tag.



-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0