Man blir ju som glad.

Det är sol, eller.. det var sol ute!

Och jag fick sluta tidigare idag till och med, för det var ungefär 0 saker att göra. Jag klagar inte, men jag skulle inte klaga på att vara kvar heller. Dock var det väldigt skönt med en promenad i vårsolen. Ja, jag gick hem från scandic - så himla skönt!
Jag längtar till sommaren när man bara kan gå till centrum och hem hur man vill, när man vill. Då orkar man ju eftersom att det är varmt och skönt. Nu orkar man inte eftersom att det är kallt och blött, plus att om man har skolbusskort så är det lätt att man blir lat.

Förövrigt så ville jag bara säga att det är trevligt med kommentarer, jag får inte många, så de få jag får gör mig väldigt KLAD. Det är som roligt att svara på dom också.

Men vad gör alla då? Själv sitter jag och käkar hemmagjord hallonparfait och lyssnar på denna goa låt:


Den känns som lite somrig. Men det kanske bara är jag?
hur som helst så tror jag att den här låten kommer bli sönderlyssnad nu till vår och i sommar, så då blir det sådär härligt skönt att bara låta den vara under hösten och vinter, och sen gräva fram den i iPoden när det börjar närma sig sommar 2010 - och då minnas tillbaka hur det var den här våren.

Är det bara jag som gör så?
Lätt härligt.

Jag älskar min ipod.
<3

-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: Julia

2009-04-07 @ 20:36:41
Postat av: Evelina

Jag gör så typ jämt!



Okej att det är så stor skillnad. ja så är det väl alltid, man fattar inte alltid vad dom bedömer! :S



haha okej, dom flyr sin plikt det fegisarna!

Shiiit, fatta lätt att råka glömma ta bort allt! :O

Ojj det är ju värsta mycket oxå!



haha okej, joo den var tuff ! jag kan ju inte använda det eftersom jag har blogspot, sen fattade jag inte den speciellt bra förut heller kanske därför jag bytte :P haha men jag fattade ingenting :P



Haha men inte så ofta att jag tar på mig en klänning utan leggings eller så dirket! jag får inte lägga ut, men hon skulle skicka om några dagar kanske jag kan visa :) men hon ska ju ha det i sitt arbete, annars blir det efter v17 bara :)



Haha det var jävla lockigt, men fint idag när jag satt upp det :) ali gillade mina lockar! :O jag såg ut som en tant :P hur har du lyckats med det ? ;)



2009-04-07 @ 22:36:45
URL: http://epettersson.blogspot.com
Postat av: ellem

jaha ja men det vet jag ju var det är. ja det hade ju varit extremt jobbigt om du hade vantrivts när det är så lång praktik. värdo. men det slapp du ju som tur var. goodie



hoppas allt är bra annars

2009-04-08 @ 04:11:10
Postat av: Evelina

Haha vad söt du är :) lär dig minnas eller fuska genom att kopiera ;)



Jamen ibland är det sådär, jag vet hur det har varit när jag har tävlat dressyr (med hästen) oxå.. En del domare gillar hästar som är pigga och frammåt och mer framför lod än bakom (inte för att det säger dig ngt men) och andra gillar hästar som väntar kvar, är lite långsammare och går bakom hand.. så sånt där är fett knas!



Precis precis, haha jag gav upp när jag inte fattade ngt och bytte till blogspot. det är iaf as lätt att göra header, och sen på blogg tkr jag det var så svårt med storlekar och att den inte blev massa av och sådära.. när jag skulle fixa cool bakgrund gick det inte osv..! klart det är, speciellt när det funkar!



Haha jaa säkert, måste iaf göra ngt av det imorron tror jag, nu är lockarna inte så lockiga längre iaf :P haha nää precis, men jag lägger så fort jag kan såklart! :)



Nää det är faktiskt inte alls coolt att du aldrig är där, men jaa.. KOM bara TILLBAKA. hur länge har du praktik?

Haha shiit, jag har även hookat med en frisör för att hjälpa dig med volym, har fått massa tipsisar! (:

2009-04-08 @ 23:31:36
URL: http://epettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0