Måndag

209 olästa inlägg på bloglovin. Ojoj, det märks att man inte vart inne där på ett tag, hehe.

Förövrigt, det är INTE OKEJ ATT DET SNÖAR nu i april. Det ska ju vara VÅR för tusan!

Annars så har jag faktiskt lyckats packa lite idag, och så ha jag duschat ut min finfina frilla som jag hade kvar sen igår. Kalufsen ovanpå huvudet kan jag lova, inte vackert!

Hur som helst så hinner jag inte skriva mer om min otroligt intressanta (naat) morgon. Jag ska gå och borsta tänderna nu och sen fara till praktiken. Kväll - blir intressant att se hur det funkar!

-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: Evelina

Nämen shit det var ju inte alls okej!



Jamen då låg ju åtminstonde alla lågt, det är iaf en tröst kan man tycka!



Okej, och det orkade ni inte göra eller? Får man inte ha smycken alls? Utstrålning ägde du säkert på ;)





Ja värsta duktig du var, hur fixade du sådär snyggt? jaa jag gillar den bilden på dig :) det är som olik dig men ändå så mkt du :)



Haha min hår var jävla fin, däremot fick jag klänning och grejjer så jag såg ut som en riktig TJEJ.. vet inte riktigt vad som var haken men ;)



Min hår är iaf lockig i mängd nu, men jag ska försöka behålla dom och ha det i skolan typ :) det är för mkt jobb att ta ut det såhär på kvällskvisten!



Min hår är fin :]

2009-04-06 @ 21:33:07
URL: http://epettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0