nattliga funderingar

åh nej.
Jag hatar den här låten.
och vet ni varför?
Jo för att vi har någon jobbig jäkla "styrke-dans/övning" eller vad man ska säga till den.. och nu spelas den på mtv. Not fun not fun, får dåliga vibbar.
Haha nää, lite överdrivet nu kansheeeeeeee.

Bara lite :]

Min kära syster ligger på soffan och snarkar. Hon har gjort det nu ett tag. Undra om jag ska väcka henne?
Jag vet inte om jag vågar, hon blir alltid så arg när jag gör det.



40 år senare, jag glömde skriva klart, haha!
Jag slapp väcka petra, hon vaknade av sig själv, ett UNDER!
Yes yes, men nu måste jag dra mig till sängs och sova även fast jag inte är trött. Kanske för att jag har sovit hela dagen.
Men så blir det.
Hur som haver, godnatt.
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0