Onsdag

Ja, vad ska man säga?
Jag gillar inte min kropp just nu, hålla på att bli sjuk och saker, inte coolt!
förstår ni hur tråkigt det är att vara hemma ändå?
ja, jag är hemma. Jag kände att jag skulle bara sprida smitta till alla stackars gäster på scandic annars, så lika bra att vara hemma. Jag kommer inte kunna dansa idag heller SUUUUG!!
Dock ska jag nog fara dit och kolla på i alla fall.

Och sen på schemat står det att bli frisk så att mitt normala liv kan fortsätta imorrn, tummis på det. Bra.
Jag tror faktiskt att jag redan känner mig bättre.. (hmpf).

...

Jazzen igår var i alla fall kul!
BUUURN BABY BURN! Haha fan vad jag taggar föreställningarna, jag ska lätt va snyggast, jag har redan en outfit i huvudet, SUPAH säger jag bara :)


Märks det att jag är lite yr?
Men så blir det när man är sjuker..

Nej nu ska jag fortsätta titta på TV.
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0