Onsdag

Idag var jag och min vän Sara på operan och kollade på dans. Norrdans för att vara exakt.
Det var ändå nice, det var ju gratis!
Dock lite för djupt, flummigt och kulturellt för min smak - är det bara jag som känner mig riktigt malplacerad på operan? Vågar typ knappt röra mig när jag sitter i de där obekväma stolarna och tittar på någonting som jag inte fattar ett skvatt av. Men det är så det ska va... kan jag tänka. kultur är väl lite småflummigt?
Men jag måste erkänna att jag hellre tittar på typ Bounce eller något sånt coolt igen. För erkänn, hur bra var inte gökboet egentligen? Typ bäst i världen.

Pengarna har även flugit lite hit och dit idag, men det blir så ibland. Speciellt när man behöver nya grejer. Och jag kan även tycka att jag inte är så seg på att prova kläder ibland, men har man beslutsångest så har man ju beslutsångest, och då kan det ta lång tid att bestämma sig! ;D

Jag gillade även den applåderande flickan.
haha.

alltså ursäkta, jag är för trött för mitt eget bästa, så det här inlägget blev bara knas, en massa pladder bara. Jag har inte ens något intressant att skriva. Men ja göre ba!!!

Nej godnatt med er allesammans, jag kanske kommer med något vettigare att säga imorrn.
-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: s

du är cool opRRan är cool. satan vi är coola. Bgirl s vafan peace ma man!

2009-04-09 @ 11:43:42
URL: http://saeera.blogspot.com
Postat av: Hanna

hej alla bloggare!

Nu har jag en frågetävligen i min blogg. Fråga på precis vad ni vill.

ha det så bra!



kramar/ hannalinnerstams.blogg.se

2009-04-15 @ 22:33:04
URL: http://hannalinnerstams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0