Söndag

Goddag alla glada.
Idag är det söndag, och det är mycket jag har att göra. Bland annat städa mitt katastrofala rum. Jag lovar, ni vill inte se.
Så ja, städa.

Sen så är det ju gympatävling idag, fett nervös! Det känns som att jag kommer att få en blackout, och jag har ju bara vart med på en träning när jag fick lära mig det som var ändrat och alla placeringar, och den där cp-snurren när jag helt plötsligt är den som ska bli lyft och snurrad. GAAAAAAAAAAAH, det kommer gå sämst.
Men jag krigar.

Drömde även en väldigt obehaglig dröm inatt. Jag och Evelina var på uttagningen till street-linjen på ackis, och vår käre gamle danslärare O var typ "lärare" och "domare" eller vad man ska säga. Det som var det jobbiga med den här drömmen var att alla hade vart där en gång tidigare förutom jag och Evelina, så då visade han aldrig vad vi skulle göra typ... så på diagonalen gick det fett sämst, det var grejer som jag skulle klarat typ hur lätt som helst, men icket! Eftersom att vi inte visste vad vi skulle göra. Bara jobbigt, jag sög.

Men nu ska jag och syrran börja fixa lite frisyrer osv till tävlingen. Om ni har tur kanske ni kan få se någon bild senare... OM I HAR TUR!

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0