Tisdag

Inatt skedde ett underverk här på östermalmsgatan.
Min hår!
Vad hände? Det har VOLYM! Ich jag har inte gjort någonting alls med det!
Jag tyckte det var så coolt att jag var tvungen att ta kort på det, bevis mafakaaaaah.


Annars får ni ursäkta mina trötta ögon.

Förövrigt så är det sol idag, och jag är glad! Wow, värsta rimmarn, jag börjar bli som cool-sara.
Men solen ska firas med att ta en tidigare buss in till stora staden, och då ska jag shoppa lös lite. På inköpslistan står det:
* Nya hörlurar
* En hoodie i någon cool färg så jag kan flasha i backen
* Present till mamma
* Någon bra bok, tips någon? Inte för att jag lär hinna läsa dem men ändå :P


Men nu måste jag springa och panikpacka det allra allra sista, som vanligt!
Men ha det bra i vårsolen :)
-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa visst blir man helt lycklig av solen. love it love it



var ligger scandic syd? värsta bra att du har roligt iaf, det är ju så det ska va på praktik

2009-04-07 @ 11:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0