Vad hände?

Gympatävlingen visade sig vara ett skämt.

Jag kan verkligen inte hålla med om något resultat alls! Då menar jag verkligen inget, jag tycker typ att de slutgiltiga poängen skulle vart omkastade typ... helt sinnes.
Det gick inte så bra för oss heller, men bättre än sådär!

Jaja, vi får bita i det sura äpplet och inse att vi typ är hatade här. Vi får alltid sämst på tävlingarna här, men sen när vi åker på de större tävlingarna söderut så går det alltid hur bra som helst.
Lika bra, det är dom som räknas! ;D

Nej jag ska kojsa nu, var bara tvungen att skriva av mig.

-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: Evelina

Men ofta det blev helt omkastade ?

får man veta någon motiviering för dom som vinner typ? och HUR dåligt gick det poäng osv ?

F.ö så var din blogg riktigt jävla cool måste jag säga :) men jag saknar dig header med den fina bilden på dig söt :)

2009-04-06 @ 09:03:06
URL: http://epettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0