11, 12 & 13

Nej, jag har inte dött! Det har bara vart ett par bloggfria dagar, jävligt skönt faktist! Det är kanske det bästa med att ha en liten blogg, ingen som typ dampar lös för att man inte uppdaterar så ofta. Dock fick jag en pik idag för att jag inte lagt in greveholm på flera dagar, så jag får väl ta och göra det nu!



Ojojoj, det börjar hända grejer på greveholm nu minsann!

Övrigt då, det är ju lucia idag och allt, men jag känner ingen lucia-känsla över huvudtaget! Jag har inte ens sett ett luciatåg :( Och det blev som ingen riktig vaka igår heller, bara vanlig utgång. Som var riktigt nice dock, vi slog på stort och hade till och med förfest! Sen vet jag inte riktigt vad som hände där, uttnyttjande av min mobil och grejer, hämnd för att jag vann buzz osv osv.. Det blev lite lulligt där ett tag. HE HE.

Iaf, jag orkar inte skriva så mycket mer, det kanske kommer fram mer grejer någon annan dag, nu ska jag se om tv6 lagt ut paradise hotel XL, nighty night!

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0