Confessions

Alltså, det är dags att tala ut.
Nyår - ärligt, jag har alltid vart den som vart lugnast inför nyår, tänkt att det kommer fixa sig på ett sätt eller det andra. I år känner jag att jag har halkat iväg lite, blivit lite för ivrig på att få "den perfekta nyårsafton" - och vars har det lett mig?
ÅT HELVETE säger jag bara. Mina vänner är ovänner även fast de typ inte ens pratat med varandra, mina vänner är sura på mig för att jag måste välja sida, trots att jag mest av allt vill vara med allihopa. Kan ni bara sluta kriga? Kan vi inte bara umgås, lugnt och stilla, äta god mat, dricka goda drinkar och sen ta det därifrån? Ingen ska känna sig utanför, ingen ska känna sig bortglömd eller utelämnad.

Men jag antar att det är dött. Jag ska lägga ner hela nyår, seriöst. Jag ska gräva ner mig i snön och dö. Lika bra, då får alla göra vad fan dom vill, lika bra att jag inte är med någon!! Då blir alla glada och nöjda.
Hoppas ni andra får en bra nyårsafton i alla fall.



-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag umgås annars gärna med dig kusin :) har nåmligen inget speciellt planerat och tänkte låta dagen föra mig dit jag ska

2009-12-30 @ 14:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0