Cut cut

Jag har klippt mig!! Det blev kort minsann, eller jag tycker det är jävla kort, och jävla tunt. Det känns... ovant. Jag saknar mitt lång-långa hår, men det var bara att inse att det behövde en rejäl trimmning! Sen har jag tänkt på en sak, vad gör man om man sitter där och frisören klipper helt fucked up, fult, för kort osv. Vad gör man då? Säger, ursäkta, kan du klistra tillbaka mitt hår, jag vill inte ha såhär? Nej, man sitter där, lugnt och stilla och drar på happy face när man egentligen dör innifrån. Sen gråter man lite smått när man går därifrån.
Har det hänt er någon gång att ni verkligen vart jätte-missnöjd när ni klippt er?


Där ser ni minsann (bjuder på lite sexy-pose också..)

....

okej, jag måste erkänna, jag kunde inte hålla mig när jag hittade tillbaka till min vän camen igen, så här har ni lite fler bilder.

Jag chillar med bobban minsann.

-- Sandra --


Kommentarer
Postat av: Ida Anne

morsome bilder hehe. godt nyttår! [:

2010-01-04 @ 01:16:59
URL: http://brownsugha.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0