Dan före doppardan!

Ibland kan man minsann överraska sig själv, jag kom på mig själv att typ smygstöna när jag höll på att fixa till julgranen. Så kan det gå.

Sen vet jag att jag vart sämst på att hålla min lilla julkalender updated - det var likadant föra året, det gick bra från början, nu är det bara kaos! Jag orkar inte ens sitta vid datorn, än mindre blogga, men här kommer de två missade avsnitten iaf.




Igår var en riktigt mysig dag. Vi eldade i våran öppenspis och bara satt framför den och myste, jag, mamma, petra och självklart alla hundar. Sen råkade jag däcka där, det var ju så varmt och skööööönt! Hehe.
På kvällen blev det en visit på staden med Evelina, vi trodde de hade öppet till klockan nio igår igen, men fail på oss! Allt stängde klockan sju, så vi drog en chillmode på waynes istället! Jag tycker det var lite roligt att vi hade åskådare också, tsssss på er säger jag bara! Våga bjuda på er själva och sitt inte och kritisera när andra gör det? Aja, ingen bry man blir ju typ bara mer taggad på att fula sig när det sitter folk bredvid och sitter och kollar snett och viskar hela tiden :P

Sen undrar jag vem den där mystiske mannen är, hmmm. Klura klura! Jaja, nu ska jag gitta out of here, köpa den sista klappen osv.
Ha det gött!
-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: Åsa

har du inte köpt alla klappar än? fan du handlar ju som en galning :P

2009-12-23 @ 21:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0