December 20

Ojojoj, det är bara fyra dagar kvar till julafton minsann. Vart är stämningen? Fjärde advent och allt är det ju idag också. Jisses.

Är det bara jag som hamnar i trans ibland och kan egga en och samma låt 13452720 gånger efter varann? Frågan är om det är för att man gillar låten, eller om det är för att man är för lat för att komma på en ny låt att egga.

Hur som helst, jag hade tänkt berätta lite om min helg för er som är intresserade. I fredags var det ju sista arbetsdagen på scandic syd (tänk för nu är det lov) och det firades med middag på allstar som slutade med en hel utekväll! Inte trodde jag att allstar hade ett sånt där drag. Däremot kändes det lite som att jag och Malin drog ner medelåldern med tjaaa... några år i alla fall. Sen vill jag bara säga att DET ÄR SJUKT VAD MÅNGA DET ÄR SOM INTE TVÄTTAR HÄNDERNA EFTER ATT DE VART PÅ TOA!!! Fyfan vad äckligt, svääär över 75% gjorde bara sina buisness och gick därifrån utan att tvätta händerna. Så tji på er alla som tyckte att min bakterie-mani var onödig, det var den INTE och nu har den typ kommit tillbaka.
Sen vill jag bara klämma in att jag träffade jättemånga bekanta i fredags som jag inte sett på jättelänge, t.ex en gammal lärare jag hade i mellanstadiet, ett helt gäng från TC (kock, diskare, vakt osv osv) och massa andra randoms också. Sånt är väldigt trevligt!

Igår var jag på restaurang igen, men denna gång med släkten. Det var trevligt, men det kändes lite... akward och ensamt ibland, men god mat var det i alla fall! Utgång även denna dag, som vanligt hehehehe. Det hela slutade i alla fall ganska random, först blev det lite tv-spel sen en random efterfest där man stötte på både gamla bekanta ansikten, men även några nya som verkade vilja ha lite terapi-snack där ett tag.

Idag. Ja, seg-söndag. Jag har läst ut harry P, vart och hämtat kina-mat (inser ni att jag har inte ätit hemlagad mat på tre dar nu?!?!) och segat framför tv:n. Men det har vart riktigt skönt. Imorgon blir det mer julklappsköp sen fika med Sandra. Hoppas det inte är allt för kallt bara, då jag lär behöva spendera några timmar på stan.
Ses vi där?

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0