December 24

JULAFTON :D

tänk vad vissa dagar kan kännas speciella, man längtar och längtar - sen när dagen väl kommer så bara springer den förbi. Julafton är definitivt en dag som kan klassas i den kategorin, dock är det inte lika roligt som när man var liten. Eller, det är inte roligt på samma sätt. Det är fortfarandy mysigt though!

hur som haver, jag ligger i soffan lite lätt slö och mätt sådär. Ja ni vet ju själva hur det brukar vara på julafton, gofika och mat i mängder. det är sagan om de två tornen på tv:n och nörd som jag är så måste jag ju titta - de filmerna är verkligen hur bra som helst ju, precis som harry potter.. och ja, massa andra!

Men jaja.
blev ni nöjd med era julklappar?
Själv blev jag mycket nöjd, lite fresh kläder, presentkort här och där, smink och såna grejer.. Och sen såklart tusenlappen som tagit sig hit ända från norge. Jag tror det börjar bli lite utav en tradition det där från morfars sida. Eller man kan ju alltid hoppas, men vi har fått en tusenlapp var nu två år i rad! Hoppas de satsar på ett tredje.. ;)
Nej nu är det dags att koncentrera sig på filmen igen, men först!! GREVEHOLM SÅKLART!
Ni trodde väl inte att jag skulle glömma sista avsnittet va? Nej nej, det hade ju vart fy skam på mig!


-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0