December 9 & 10

OJOJOJ - dåligt gjort Sandra, vi har missat ett avsnitt av greveholm bara för att jag hade en blogg-fri dag igår. Men vad gör man om man inte hinner sitta vid datorn?

Iaf, igår var det lite kaos på jobbet. Eller lite och lite det VAR KAOS. Förbannade arbetskollegor (inte på mig tack och lov) som slutar i att en får sparken!! En servitris blev magsjuk så alla i servicen var sönder-stressade. Fullbokat julbord och fullt på hotellet.
Fy FAN säger jag vilken äcklig dag det var. Blä blä och åter blä. Som tur var så var Tess och Karro fortfarande hos åsa, så jag hann fara dit ett tag efteråt, det var min räddning.

I alla fall, efter vi hade skjutsat hem Karro så vet jag inte riktigt vad som hände..? Vårat mission var att hämta biljetter+laddare. Det hela slutade med pipes och olles.. så det kan gå, så det kan gå! Jag brukar ju alltid säga att spontana kvällar är de bästa, men jag vet inte -  jag var på så jävla dåligt humör igår efter att ha jobbat.. Men jag hade fortfarande trevligt, och jag blev ju lite gladare i alla fall! :)

Men nu blir det duschen babys! Sandra är not so fresh ATM!

Gårdagens avsnitt


Dagens avsnitt! :D


-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0