fniss i mörkret

Jag vet inte om det bara är för att jag är trött, men vissa kan verkligen det där med att underhålla en på msn. jag citerar "sen när alla ska vallfärda därifrån så finns vi vid allas favoritpub men en kort stund trots det roliga så äre jäkla ingen vinter fodring på "hot zone-female touch" - kavajen!"

ja, ingen fattar vad det där handlar om, men jag kan förtälja er att det är allas våran Mr. Metal (numera medeltidssmed?) som är i farten och underhåller mig. Jag skrattade så öga börja blö! Nej.

Jag vet inte vad jag ska säga, jag vill typ skriva mycket, men då kommer det bara bli ett sånt där tråkigt inlägg "idag har jag.." ni vet. jag har lovat mig själv att det inte ska bli så på denna blogg (dock får man ha sina misslyckade inlägg ibland). Jag vill i alla fall nämna att lilla örådet/pandoras ask/confession-moment hos Åsa ikväll var mysigt. Trots att varken Åsa eller Tess hade några confessions som var nya för mig. Jag vet allt, det var ju lite tråkigt. Däremot fick ju vissa andra en smärre chock eller två, fNizZ!!

Jag gillar att chocka folk, det är nice!
hur som haver, datorn dör nu, och jag ska däcka hade jag tänkt. Vi får väl se hur det går, nu när medeltidssmeden håller på att försöka skrämma upp mig genom att säga att det tydligen spökar hos min granne (som är hans kompis). Inte OK. Jag hoppas jag överlever tills imorron. (Det hände nämligen sjuka grejen här också nyss med min tv :O )

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0