Glatt överraskad!

Det här är bi-effekterna av att bara vara hemma en hel dag. Allt är frid och fröjd och hur skönt som helst till typ klockan åtta-nio på kvällen. Nu har jag fått sällskaps-abstinens och jag gillar det inte. Jag vill göra något roligt och tokigt. Om det hade vart sommar nu hade jag nog tagit cykeln till Tess och tvingat med henne på äventyr i det stora läskiga hörnefors. Typ som i somras, klättra på tak, palla jordgubbar och jag vet inte vad. Det var tider det.
Nej, nu fick jag nöja mig med att ta bilen till preem och tanka. Woho, min kväll är (inte) räddad. Jag tog även en sväng förbi bankomaten. Eftersom att jag har vart så duktig och tappat bort min dosa har jag inte haft en blekaste aning om hur mycket pengar jag haft. Jag har bara dragit kortet och hoppats på det bästa. Jag kände att nu var det dags att kolla upp det hela, och jag beredde mig på besvikelse, ångest och allt sånt där. Men jag blev glatt överraskad! VÄLDIGT glatt överraskad. Jag hade ju sjukt mycket mer pengar än vad jag trodde, typ 5000 kronor mer än vad jag hade tänkt mig! Och jag har ingen aning hur det har kunnat bli så? Det känns som att jag  har slösat hur mycket som helst.. I alla fall, jag känner mig rik just nu, vilket inte är så bra - för nu kommer pengarna säkert försvinna fort som attan bara för det. Typiskt. Men jaja, det är ju löning om bara en vecka, om jag lyckas hålla i mina pengar någorlunda tills dess kommer jag verkligen bli rich bitch!

Men so long.. jag blev typ sugen på dammsuga.
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0