Helgbloggning är inte min grej

Jag suger att uppdatera min blogg på helgerna, det är för att jag alltid har så mycket annat för mig så man hinner inte riktigt sitta vid datorn. Det enda som är synd med det är att mitt greveholm tittande blir rubbat, men det får bli maraton imorron, och då dyker det även upp maraton här i bloggen för er som inte orkar leta upp avsnittena själva! ;D

Däremot har jag tänkt lägga ut en annan.. ska jag säga intressant video(?) från youtube.
Okej. Det är såhär, jag är inte en sån som skrattar åt folk för att de inte följer normen när det gäller kroppar/utseenden osv, men den här videon. MY GOD! Den är bara flypp! Jag fattar inte riktigt vad killen håller på med, checka den - men jag vill bara säga att om jag hade sett en helt vanlig kille dansa på det där sättet och lagt ut på youtube hade det nog väckts liknande känslor inom mig. Så, don't blame me - men den här killen är sjuk!


-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: malin

WHAT?! är det där ens en människa? :O

Jag fattar inte? Det är sannerligen helt flypp.

2009-12-20 @ 23:31:10
URL: http://looklovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0