Jag börjar tveka

Bor jag fortfarande i norrland?
Ni vet, den stora delen av sverige längst uppe som ska anses vara kall och snöig under vintertiden!
Vars är snön? VART ÄR DU SNÖN? Idag har jag verkligen saknat den, för vet ni vad? Jag insåg att det är andra advent idag!! Det vill säga, vi är nästan halvvägs till julafton nu, men jag har inte fått några julkänslor alls än! Även fast huset är pyntat till max (mamma har gått lös med ljusslingor som varje år, elräkningarna måste ju vara skyhöga under december månad i detta husåll), jag har jobbat med julbord och allt vad det hör till, jag har skrivit önskelista, haft julfika osv osv, jag har gjort allt!
Förutom sett snön. Kan den bara komma? Med snön kommer julkänslor..
I'm dreaming of a white christmas, ja det skulle man lugnt kunna säga.

Hur som helst, jag får nöja mig med att stilla min längtan efter snö genom att kolla igenom bilder från förra vintern. Jag tänkte dela med mig av dom till er också. Titta och njut.. av snön!!






Det var tider det.. vad skulle man göra utan snö, slalom och skoter?
Man skulle gå under. Sååå, kan den bara komma nu?

-- Sandra --


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0