kidikidikidikidicudi & kananananeywest & comonomonomon!

Jag gillar att jag har jämn statistik-linje eller vad man ska kalla det. NAAAAAT. Om man ska jämföra den med en såndär som känner av hjärtfrekvenserna så hade det vart en som var kopplad till en som hade hjärtatack eller nått 24/7, upp och ner, upp och ner, sen är den död ett tag.. sen uppneruppneruppneruppner.

Idag.. Ja idag har vart en riktig mysdag - jag har massa ny musik som jag bara har suttit och lyssnat på. Mucho mucho bra musik också, tror inte jag tyckt en enda låt vart dålig! Så brukar det inte vara, men verkligen alla låtar har vart softa. SKÖÖÖNT. Nu har jag lite ny musik också. Mina bil-högtalare kommer sprängas och brinna upp - det är oftast där jag lyssnar på musik (förutom vid datorn såklart), och jag lyssnar inte på låg volym kan jag lova. Ja, vissa har ju kanske upplevt det själv när jag kommit och hämtat er, eller när ni följer med mig till bilen, jag vrider om nyckeln och man typ hoppar till för att musiken startar och är så hög.. hehehe. Men så går det, sen är det bäst att man kan koppla in iPoden i min stereo också, om inte sladden är på rymmen, vilket den brukar vara ganska duktig på att vara! Nej, körkortet, bilen och min BILSTEREO är nog de bästa investeringar jag gjort i mitt liv. iPoden var ju en present, så den kan ju inte räknas som investering - men den är också en av mina allra käraste ägodelar!

Hur som helst, idag chillar jag till denna låt med Kid Cudi, Kanye West och Common


-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0