Nattbloggning

Wöwöwöwöwö!
Klockan är ju typ mycket. Här sitter jag i min egna lilla värld, inte ens en gnutta trött och inser att klockan är halv tre!
Men vad gör man?

Jag är nog lite speedad efter sockerchocken man fick av mysfikat hos Åsa. Glögg, julmust, pepparkakor i alla dess former, lussebullar och skumtomtar. Släng in lite ljus, julmusik och trevligt umgänge på det där så har ni min kväll! Inte helt fel, riktigt mysigt faktiskt.

Annars har det inte hänt så mycket idag förutom att det SPÅRADE på jobbet. Men kanske inte så konstigt, jimmy var tillbaka. Om jag säger såhär, det snortades wasabi, det inhalerades wasabi-ånga (fyfan vad obehagligt, det stack som FAAAAN), det flög tomatsillar i folks hår, sen flög det lite mer mat också, typ prinskorvar, pastejer och dess äckliga gelé ovanpå. Det råkade också flyga några blöta äckiga disk-svampar genom köket också. Jag är förvånad att inte vattenslangen åkte fram idag. Det gjorde den ju trots allt igår, det var inte lite blött..

Haha. Hör ni vad mogna arbetskamrater jag har? Snuskiga är dom också, allihop. Dom vill bara inte erkänna det.

Nej, nu står jag inför det svåra valet, film eller bok? Vet ni vad, jag tror jag satsar på film ikväll, flickan som lekte med elden. Jag har typ glömt hur den var - det kan ju vara trevligt med en reminder.
OCH JUST DET! GRATTIS OSKAR, hela 4 år idag!!!!! (eller tekniskt sett igår.. men för mig är det fortfarande fredag)

Han brås på sin storasyster minsann. Söt som socker.
Imorron.. ja, imorron kommer bli en intressant och händelserik dag. Jag ser framemot imorron.
Godnatt.

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0