Nedräkningen har börjat!

Vilken härlig dag det är idag första december! Vi har blivit välsignade med solsken och även lite lite snö! Jag vet inte hur jag ska förklara det här, men det är som värsta gyllene skenet som sipprar in mellan gardinerna här, det gillar jag!

Egentligen, jag vet inte varför jag tvingar mig själv att skriva blogg-inlägg, för det som jag skrivit därovan är det enda jag ville ha sagt. Man blir inte så inspirerad att blogga när man bara är hemma själv på dagarna och sen jobbar på kvällarna. Visst, ibland kan det hända sjukt roliga eller annorlunda grejer på jobbet - som igår, då fick jag springa runt på hotellet och guida några som skulle bo där. Jag hade fan ingen aning själv vars deras rum låg! Det var lite pinsamt, där sprang jag runt i kock-kläder och låtsades som att jag visste vart jag skulle. Sen skulle jag även kolla så att det var bäddat osv, men jag fattade ingenting, det var typ någon bäddsoffa som man skulle dra ut - men det löste sig till slut i alla fall.

Ojojoj vad jag flummade iväg där och tappade tråden. Det jag ville ha sagt var iaf att man blir ju inte så inspirerad till att blogga när man bara jobbar och sitter hemma, för jag antar att ni börjar bli lite less att höra vad som har hänt på sydan varje dag? Nej, just det.

Men en sak kan jag i alla fall förtälja er för att fylla ut detta inlägg lite! Jag har ju som börjat tänka lite på det här med julklappar och sånt. Jag har ingen aning vad jag önskar mig eller så, jag lovar jag inte kommer få något alls - har inte ens skrivit någon lista! :O
Däremot kan jag berätta om mina absoluta favoritjulklappar jag fick förra året! Jag kan inte bestämma vilken som är bäst, så därför får båda ligga på delad förstaplats, sen funkar dom bäst tillsammans också. Det jag fick var nämligen ett duntäcke och sen så fick jag världens mysigaste filt. Tess, du vet den som jag hade på bion?
MMmmmMMMMmmmMMMM säger jag bara!!

Så om ni inte har ett duntäcke, önska er det i julklapp, ni kommer inte bli besvikna om ni får ett kan jag lova, det är som att ligga inbäddad i moln!!
Men nu ska jag städa vidare innan jag far till jobbet.
Jallaaaaaa
-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: LOSAN

Sol? Dela med dig ;D

2009-12-01 @ 23:03:09
URL: http://losan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0