Vad hände med kylan? Inte min bästa vän..

Word. Här sitter jag invirad i mitt gosi-täcke och fryser om fötterna. Ovanligt, njaaaee, inte speciellt.
Det är fint väder idag också! Det är verkligen ++ på det, man blir så trött och deprimerad av att se en mulen himmel varenda eviga dag. Men nu lyser solen på kullen utanför mitt fönster.
Wow, fick värsta flashbacken från i somras nu när det flög runt tak här utanför. Det var ju en upplevelse minsann.

Kallt är det dock. Inte lika uppskattat, speciellt inte när man INTE kan LÅSA UPP sin BIL. Jag fick smått paniken när jag skulle hem från jobbet igår och dörrjäveln ville inte låsas upp. Efter typ tio min fick jag iaf upp passagerar-dörren, så jag fick leka smidig och klättra in där, ta mig över till förar-sätet, bara för att komma på att jag måste skrapa rutorna också. (jag hatar frost-äckel) Klättra ut igen, frysa händerna av sig, sen klättra in igen, och då ser jag att det är frost på INSIDAN av rutorna också? Wtf?! Hur kallt kan det inte ha vart på en skala, och hur fuktigt måste det inte vart i min bil?

Jaja, idag har jag tagit vissa försiktighets-åtgärder så att jag inte ska få samma problem. För det första har min bil stått i ett varmt garage hela natten, med rutorna lite öppna så fukten har förhoppningsvist försvunnit. Vi får väl se ikväll om det funkat eller ej. Only time will tell...!

Nu ska jag ta mina isbitar till fötter och läsa lite harry P innan jag måste dra till jobbet. See ya.
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0