Big night out

Min kära vän Sara fyller ju 18 år idag, så det ska firas med utgång. Andra kvällen i rad, och ska det bli en trdje också?
Ja såklart!

Jag funderar starkt att ändra min status på facebook till, Sandra Renman sprider DNA överallt genom att tappa hår. Men det är nog föööör onödig information för alla. Men iaf, jag tappar hår som en gris, hur kul är det när man tappar typ halva håret när man duschar? Jag förstår inte hur jag kan ha hår kvar ens.

I alla fall, Evelina är hemma i sin lilla håla och sminkar sig, och det är nog bara för att jag väntar på henne som jag skriver det här inlägget, hade inget bättre för mig. Så ni får ursäkta om det var tråkigt.. Men det är bara så som jag har det just nu - tråkigt.

jalla hejdå (varför har det uttrycket fastnat i min hjärna?)
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0