blablabla

Sista arbetsdagen på TC idag (som jag vet tills vidare).
Det är nästan med sorg jag säger detta faktiskt, jag började ha riktigt kul där, jag har även börjat "lära känna" alla... och med det menar jag att.. ja. Jag känner igen alla, men dom börjar faktiskt känna igen mig nu också, haha!
Det kan verkligen löna sig ibland för, ja, nu måste jag få skryta lite - man får ju som grejer lite gratis sådär ibland, man får alltid beställa i baren på en gång även om det är fett med folk, man kan bara glida in utan att behöva visa leg (ja, det är status, och man kan dra med sig sina polare som också är för små egentligen).. Det är nice i alla fall!
Så, tummen upp till TC.. och all personal där. Det skulle bara vara bättre om alla andra kunde inse att det är ganska nice där, uteservering om man vill chilla, dansgolv om man vill dansa - plus att det är gratis!

På tal om TC... hmm.. jag kanske råkade lova att jag skulle följa med på någon fotbollsturnering(?). Det är tydligen massa restauranger som tävlar mot varandra, och de sa att de behövde mitt stöd. De vet inte riktigt vad de ger sig in på då kan jag ju säga.. mina fotbollstalanger har nog aldrig riktigt vågat visa sig, och jag tror inte dom kommer dyka upp inom de närmsta åren heller, om ens i denna livstid.
Men man vet aldrig, jag kanske kan vara cheerleader. Det hade vart nåt. Det verkar i alla fall lockande, dom skulle ha DJ och allt...
Om jag slapp vara med dom ensam bara, så väl känner jag dom inte!
Å N G E S T..
Nej..
Jag borde sova nu..
Dock har jag svårt att slita mig från datorn.
Jag har som en konstig känsla i magen.
Jag är som glad, men jag vet inte varför.
Jag är det bara.
Trött är jag också.
Evelina är sms-tokig.
som vanligt.
Nu ska jag ge mig.
Godnatt.
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0