Bli inte ovän med hårgudarna

Vem är det egentligen som bestämmer när ens hår ska vara fint och när det ska vara fult?
För inte är det då jag.

Ena dagen är ens hår det snyggaste som finns, nästa dag ser det ut som att någon har bajsat i det.
Moget uttryck där, men det är bara så konstigt - från att varenda hårstrå ligger precis rätt, och gör precis som man vill, till att allt bara blir snett vint och cp.

Idag är inte min hårdag om man säger så.

Och nu till min syster. Jag måste få säga det själv att jag är glad som har en syster som min. Min lilla panda (internt, men vissa fattar). Hon kan nog vara den mest korkade person jag känner ibland, den roligaste jag känner ibland, men ofta den snyltande, svinjobbiga systern också. Precis som det ska vara.
"Men åh, alltså, vad är det för skillnad på cola och fanta egentligen?"
Haha, jaaa, vad är det för skillnad egentligen Petra?


Nu ska jag gå och göra ett sista försök att få till mitt hår.
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0