congraaaaaatzzz

sæger vi idag till mormor som fyller 60 år!
Grattis grattis grattis

det blev kanske lite før mycket bullar och tårta før min del, men det ær inte varje dag man får æta gofika till både lunch och middag.

I alla fall så var jag och min syster ute på "upptæcktsfærd" idag. Vi kom fram till att det finns jævligt mycket sniglar hær (ni ska få se ett klipp nær jag kommer hem) - men vi kom æven fram till att kvarteren som mormor bor i påminner læskigt mycket om Desperate housewifes!
Okej, nu får ni inte tro att det ær værldens flottaste hus hær, men det ær inga ruckel om man sæger så. Sen har alla jættegrøna, nyklippta græsmattor, perfekta rabatter med massa fina blommor, nytvættade bilar som står ute på uppfarten (inte minst grannens, han tvættar den seriøst minst en gång om dagen).
Jag hinner inte skriva så mycket mer, imorrn blir i alla fall den sista dagen hær innan vi åker vidare till lagboda.

Jag ska bara bjussa på några fina bilder som jag hittade på datorn :)

Konfa - 05 , jag och min syster.
Hon har på sig en norsk folkdrækt av något slag (min moster och extra-mormor hade också), och  jag kom ihåg att hon tyckte att det var så pinsamt før alla tyckte att hon var så gullig och frågade massa om den osv osv.. Dock kan jag førstå om hon tyckte att det var varmt!
Jag hittade æven en till bild från min konfirmation, på pappa, mig och mamma

haha :)

Nu proppar dom på mig nycklar och massa annat (= pik att jag ska gå och lægga mig, vilket jag ska nu)
sååå piiiiiz yaaaaaaao!
Læmnar efter mig en till sak bara, en tunguzz låt som jag har fastnat før helt. Originalet ær bra, och så æven denna version!!
 
heeeeey yaaaaa, heeey yaaa!
Godnatt
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0