...

Måste bara säga något om den tragiska olyckan som hände tidigt imorse också, jag kan inte låtsas som att jag är oberörd, för det är jag inte. Jag kände inte killen som dog personligen, men några av mina vänner var riktigt bra kompis med honom, och han var inte ett "obekant" ansikte om jag säger så. Vi gick ju trots allt samma skola - och så bor vi ju i umeå, som inte är den största staden precis, om ni kan räkna ut vad jag vill ha sagt med det.

.. nu när det kommer till kritan vet jag inte riktigt vad jag ska säga. Till alla hans anhöriga och vänner - jag beklagar. Jag kan nog inte riktigt förstå er smärta, för jag har aldrig vart med om något liknande själv. Men till killen själv vill jag bara säga,
vila i frid.

.. Och låt oss hoppas att sånt här inte ska behöva inträffa mer.

med det säger jag godnatt
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0