Ett nej är ett NEJ - men kanske inte i indien?

Jag vet inte ens hur jag ska skriva det här. Det kommer bara blir en enda grötig röra av vad som hände då och då, och sen gjorde han så, och jag gjorde så, och jag sa så osv osv.
Så jag ska formulera mig kortfattat.

Nu vet jag hur det är att ha en läskig stalker på rikt!
Jag svär, ingenting hjälpte, han uppfattade inte diss-signalerna, varken när det gällde dans eller drinkar. Det hjälpte inte ens när min kära vän som "räddade" (jag lovar, jag ska be för dig ikväll - tack så mkt!) mig sa att jag var hans flickvän.
jävla störd alltså. Frimärke hela kvällen, och då överdriver jag inte ens. Eller okej, fick kanske vara ifred den sista halvtimman.

Jag säger då det, ingen kväll på TC är den andre lik, och det här var nog den knäppaste kvällen jag någonsin upplevt där. Och till Karro. Ikväll var det jävligt kul när mina vänner var fulla (eller min vän som var full?). Bara galen, lektioner i popping och nästan en lapdance - vad hände?

Nej, jag ska gå och lägga mig i sängen och vila upp benen inför imorrn, hare gött!
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0