Onsdag?

Jag vet knappt vad det är för dag idag... nu när jag tänker efter så kommer jag ju på att det är torsdag, men jag orkar inte ändra.

I alla fall, en sak som jag vill prata om nu är... DAMDADADAM!
Spontana komplimanger!
Man blir så himla glad när man får en komplimang sådär helt oväntat, som idag - jag kom till jobbet och börjar den vanliga hälsningsstunden. Hej hej, hallå, tjabba tjena, ja ni vet vad jag menar. Då säger ena kocken, nä men vad fin och sommarfräsh du var idag då!
Det är verkligen uppskattat, och man blir glad i hjärtat :) Det gör ens dag helt enkelt.. Så jag ska faktiskt försöka bli bättre själv på att ge komplimanger till folk, för jag vet hur glad man blir! Jag tycker ni borde göra detsamma!

En annan sak som gjorde min dag, även detta hände på TC, var att jag stod där och filosoferade som mest, la några burgare osv osv, sen hör jag ett väldigt välbekant piano-intro som är inpräntat i min hjärna, och som troligtvis aldrig kommer att försvinna därifrån tack vare Johan. De spelar Anna-Lisa Ingemansson - Stockholm, nordens venedig.. TROR NI JAG DOG ELLER? Jag som trodde att det bara var en sedan länge bortglömd låt som någon råkat snubbla över och tagit med till skäret.. Där vi har skrattat och gråtit åt den.
tydligen så finns den på TC också.. men ja. Dom har inte den bästa musiken där heller, så jag är faktiskt inte förvånad.

...

Imorrn ska jag klippa mig! Dock har jag ingen aning om hur.. ska nog bara klippa bort allt slitet (vilket är i princip halva håret kanske, lika bra att satsa på page direkt).

nu ska jag i alla fall försöka få ordning på min förbannade bakgrundsbild någon gång, sen städa sen chilla dill i sängen med lite paris new bff.. bara för att det är så fult ;D
I alla fall, peacein the middle-east!
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0