Sweet sunday

vars är min ipod?
Inte hemma hos mig i alla fall.. åh, min lilla ögonsten, du är saknad! Hur ska jag nu klara mig? Bil i... ja, många timmar.
Och inga nya filmer har vi heller!

Alla som har tråk ikväll, var inte rädd att skicka ett sms eller två, och ni som inte har tråk. Ja, var beredd på att få ett sms ändå haha! ;D

Ja, för er som inte vet, jag ska bort till min kära mormor för hon fyller 60 år på.. onsdag tror jag att det är. Eller torsdag?
I alla fall ska vi fara ner dit och gratta henne.. och käka lefser! Mumma!
Efter det så blir det lagboda, och förhoppningsvis gröna lund, jag tänker inte ge upp på den fronten alltså!

Jag gillar även att jag har blivit den personen som alla vänder sig till när de behöver prata.. alltså, även folk som är lite halv-randoms. Men ja, jag hoppas det ger er någonting - jag vet inte riktigt om jag är så bra på såna samtal egentligen.. Men en sak vet jag att jag är bra på i alla fall, och det är att hålla en hemlighet. eller ja, i såna här sammanhang blir det väl inte som en hemlighet, men jag är inte en sån som går runt och pratar om det med andra. Kan vara bra för er att veta, om ni nu ens läser detta. Det som sägs till Sandra, stays with Sandra.. (haha, så otroligt fult det där lät)

Nej nu ska jag bara bädda sängen här hos pappa, och sen ta mitt pick och pack till Hörnefors för att pick-packa lite mer så att vi kan åka iväg någon gång!
Ha en bra dag
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0