Vad är det med solen?

Jag hade nästan smygtaggat att fara till umelagun, men tydligen så är inte det för oss som är lite äldre. Fuck that shit säger jag bara, när blir man för gammal för vattenrutschkanor och andra roliga vattenlekar egentligen? Jag blir nog aldrig det..
Men i alla fall, det var ett bra andra alternativ, så jag gav med mig och det blev bettnäs istället..
Vilken besvikelse?
När vi har legat där kanske en kvart, max 20 minuter känner vi regndropparna komma.. och komma.. Till slut öser det ner, och folk flyr som om det vore pesten som kom. Även vi. Ändrade planer. Vi tog flykten till Evelinas crib, bytte lite kläder, tvätta håret - sen drog vi ner på stan och Evelina blev lite smyg-ganstah! Hon köpte en cool keps, shuttershades, men det coolaste hon köpte idag var nog tungus-grod-bling-bling-ganstah-halsbandet. Som även jag köpte en likadan, hehe!
Min jakt på nya skor och jeansshorts går förövrigt inte så bra..

Och ugnen på TC var trasig idag.. det var ju en upplevelse det med, tur att det inte var så överdrivet mycket folk idag bara!


Nu ska jag... gå och va cool.. eller nått. Ni borde göra detsamma!
-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: Anonym

peace out

2009-07-02 @ 00:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0