Ansiktsbubbel?

Tänk för att jag har grifflar!
Och chirre... + fanta. kan inte bli bättre än så!
Typ fylle-mat, fast jag inte druckit. Jag tror egentligen att man blir hungrig/sugen på någonting när man är ute eftersom att man dansar så mycket, inte för att man dricker. För jag måste alltid ta något att äta när jag kommer hem, annars dör jag - även fast jag inte druckit. Wiierd!

såhär mitt i flytten kan även göra en förvirrad, jag höll inte på att hitta till mitt hem! Sen höll jag på att gå in i fel sovrum. Inte så lyckat kanske. En till sak som har med flytten att göra, man får ta och improvisera lite ibland. Som när jag skulle tvätta ansiktet, inte hade jag min ansiktstvätt här inte. Det fick bli tvålen - och vet ni vad, man kan blåsa tvålbubblor med näsan!
Mycket underhållande.

Nu ska jag starta något nytt avsnitt av gossip girl eller oth, så jag kan somna.
Natti natti
-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: Evelina

nya avsnitt ? har du sett s02e22 ? jag får inte tag på skiiten !! har 21 och 23.. ! var du liiite hög igår kanske ?? :P tönt

2009-06-15 @ 00:23:55
URL: http://epettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0