fredag 5/6

Hello allihop!

jag är i den nya lägenheten för tillfället, och det som ska komma bli mitt rum. Men tjaaaaa, vad ska man mer säga? Det ser ju typ likadant ut som i den förra lägenheten, haha. Dock andra tapeter och sånt, men när dom ska fixa golvet så kommer vi få nya - och då får vi bestämma själv, yeees! :D Inte för att det brukar finnas så många roliga att välja emellan, typ vitt, grått, vitt, lite mera grått... kanske någon ljusblå färg om man har tur.

Pappa håller även på att borra massa hål genom väggarna, som alltid. Det är betongväggar, så det låter JÄÄÄÄVLIGT mycket kan jag lova, jag blir typ döv.

Vi har i alla fall ett snabbt internet.

och nu gick pappas borr sönder... haha.

I alla fall, jag blev riktigt sugen på corona ikväll, jag menar 20 spänn? Hallå, billigare än lågstadiediscon typ! Men jag vet inte riktigt om jag pallar, jag ska höra mig för så får jag se vart kvällen leder helt enkelt.
Vad ska alla göra ikväll?

Signing out, peeeace!
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0