Jag ger upp! (midsommar)

Ja, egentligen hade jag tänkt vänta med att blogga tills jag hade alla bilder från midsommar, men eftersom att Madde är på norrbyskär lär det inte bli inom närmsta tiden... Så jag gjorde en fuling och stal dom från hennes blogg istället mohahahahaha.

Ja, midsommar var verkligen hur trevligt som helst, med god mat, trevligt umgänge, bad och bastu i mängd - BARA MASSA MYS helt enkelt.. och ja, jag hade ju tänkt låta bilderna få tala för sig själva, så här kommer dom..














Jag avslutar med en fiskebild, Wilhelm var ju fiskarNN.. Dock var det jag som fick ta lös alla de stackars små liven.. Dom kan ju aldrig ha fiskat förut ;D

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0